KALI PERTAMA

 SELAMAT DATANG KE BLOG LITTLE ORCHIDD. 

Di sini saya melahirkan sejuta rasa saya kepada laman blogspot ini. Asalnya laman ini hanya untuk tugasan sahaja namun apabila dibelek-belek sehingga faham isi jalannya, saya tertarik dengan gaya penulisan, gaya penerbitan dan macam-macam lagi. Perkongsian ini bukan sekadar suka-suka namun ia merupakan pengalaman saya sepanjang hidup. 

"Tetaplah kuat walaupun ada orang sentiasa mengata kita dibelakang, namun percaya lah orang yang mengata kita dibelakang itu sememang layak berada di belakang kerana kita sentiasa berada di depan mereka yang lemah dan hanya pandai berkata-kata tanpa bertindak"

No comments:

Post a Comment

BBM 3410: Ketika & Kalimat

     Ini adalah penulisan bersifat penceritaan. Di sini saya nak menceritakan serba sedikit pengalaman yang saya hadapi sepanjang bergelar p...