Close - Up Emosi

 10 Emosi Berbeza 


Muka mengantuk apabila dengar kelas yang membosankan tambah pula perut lapar sebab puasa Hahaahah


Muka stress sebab banyak sangat kerja lecture bagi hahahaha tapi enjoy jela, nama pun student, kerja banyak itu lumrah


Muka senyum bahagia sebab crush suka saya balik. 


Muka tengah berfikir apa lagi gaya nak kena buat sebab semua gaya macam dah buat. 


Muka marah sebab anak buah saya taknak dengar cakap saya



Muka malu bila mak mertua tegur saya cantik


Muka sedih bila terkenangkan raya tahun ni baju sehelai saja


Muka terkejut tengok ada orang jatuh depan mata tapi nak tolong ke tak ea?


Muka suka sebab banyak kerja tak siap tapi suka jalan jalan


Muka takut sebab tengok anak buah pegang katak sambil dilambung lambung

No comments:

Post a Comment

BBM 3410: Ketika & Kalimat

     Ini adalah penulisan bersifat penceritaan. Di sini saya nak menceritakan serba sedikit pengalaman yang saya hadapi sepanjang bergelar p...