BBM 3410 : Swafoto

 Swafoto: 10 keping gambar sendiri


1. 



Lokasi: Di dalam kereta

Masa: 2: 20 P.M

Penceritaan: "Saya memang suka selfie dulu sebelum start engine kereta."

Model Telefon: Iphone 7

2. 


Lokasi: Di dalam kereta

Masa: 4:02 P:M

Penceritaan: "Masa ni nak pergi makan aiskrim Moktis iaitu aiskrim gula apung"

Model Telefon: Iphone 7


3.



Lokasi: Di belakang rumah saya

Masa: 5: 12 P:M

Penceritaan: "Raya pertama rumah saya agak sunyi jadi petang baru ada gambar berbaju raya"

Model Telefon: Iphone 7


4.



Lokasi: Di belakang rumah saya

Masa: 5: 09 P:M

Penceritaan: "Di belakang rumah saya ni ada kawasan lapang yang dipenuhi dengan pokok kelapa rendang dan rumput hijau kemudian ada kandang lembu disebelah kanan, so feeling feeling macam kat kundasang, Sabah"

Model Telefon: Iphone 7


5.


Lokasi: Di belakang rumah saya

Masa: 6: 50 P:M

Penceritaan: "Selfie guna kamera belakng juga dipanggil selfie kan"

Model Telefon: Iphone 7 


6.



Lokasi: Di belakang rumah saya

Masa: 4: 50 P:M

Penceritaan: "Lighting yang sangat on point sebab matahari petang sekarang betul betul menghadap muka saya" 

Model Telefon: Iphone 7

7.  



Lokasi: Di belakang rumah saya

Masa: 4: 49 P:M 

Penceritaan: "Selfie taknak tengok camera ni acah macam candid tau tapi masih dipanggil swafoto"

Model Telefon: Iphone 7


8.


Lokasi: Di dalam kereta

Masa: 4: 15 P:M

Penceritaan: " Melaka dengan Muar ni dekat je so setiap minggu boleh pergi melaka"

Model Telefon: Iphone 7


9. 


Lokasi: Di dalam kereta 

Masa: 3: 34 P:M

Penceritaan: "Masa ni otw pergi batu pahat semata nak makan benda viral hahaha"

Model Telefon: Iphone 7


10.


Lokasi: Di dalam kereta

Masa: 3: 19 P:M

Penceritaan: "Nak beraya ke rumah saudara"

Model Telefon: Iphone 7 

No comments:

Post a Comment

BBM 3410: Ketika & Kalimat

     Ini adalah penulisan bersifat penceritaan. Di sini saya nak menceritakan serba sedikit pengalaman yang saya hadapi sepanjang bergelar p...